日記~

Friday, May 08, 2009

有時間上來寫寫日記了^^

嗚嗚..很多事情想寫下去 但又累 沒時間寫.. 不過我會慢慢寫返晒落去 哈~~
就講昨晚先啦...昨晚我約了同事.下班去食飯同睇戲..知唔知我約左幾多女仔呀....係3個呀="=
得我一個男仔... 所以又唔想比人覺得我咩都唔識..都做好少少功課o既 哈....
果晚都好好呀...大家都玩得好開心. 又有影相~ 有兩個女同事好可惡 我影左佢地d相 佢地搶左我部相機 要delete我d相呀>< 我咪同佢地搶過lo ...佢地真係拿得好實...我搶唔到 又唔想整痛佢地 為有放棄="= 但估唔到佢地真係del= = 佢地去廁所 del 唔靚ge相...點知佢地唔識del ...整到d靚都無咪......阿!!!!! 有d唔開心ga 不過都係算數= =哼 仲有機會 遲d再影過 ..... 我地去左食壽司.好好食..我係食得最多果位= =v 哈 佢地食好少... 不過錢當然係我比啦 大方d麻...但係 佢地今日就....比封信我= = 入面係錢.... 佢地真係呀.... 不過..我第一次 有人真係會唔洗我請 而拿錢給我...雖然我唔多鐘意咁...但今次係第一次...他們真的是不錯的人^^'''哈
之後到睇戲lo.... 睇反轉肚腩是王子="= 都好好少ge... 佢地笑多lo 哈哈~~
呢日都好值得懷念=0= 報上佢地英文名先 rain irene 同pinky 呵呵~ 試下整幾張相係呢到先~唔知得唔得呢~ 唔得就要facebook 看了 或msn=0=放少少

0 Comments:

Post a Comment

<< Home