日記~

Wednesday, April 08, 2009

有點熱..

今天在公司出現一樣問題....我用NOTES問過YUNG 叫佢幫我搵.. 其實搵一張單- -真係有點煩..加上已經過左好耐...阿YUNG話 唔好啦.. 我念佢都係講下... 佢都有幫過我搵.最後都搵唔到..我就話唔該晒.. 你幫忙 遲D請你食飯..佢無應我= ='' 我又不再提了 之後有D野我唔識 叫佢教我.. 佢叫我打電話比佢...咁我就話做咪少少野先打比佢. 打左之後.佢教我點樣整,YUNG講野好細聲..都幾溫柔...搞到我有點暈暈 哈 說笑... 但之後再傾關於單GE問題... 我念唔到野- -同佢同電話傾和用聊天室傾真係完成兩回事...佢問我明唔明..我就答明--!!因為我好想快D 關左個電話>< 之後我就答明了... 關了電話...我塊臉有D熱熱地="= 嗚嗚.. 我係唔係少同女仔傾計先會咁呢... 不過對其他女仔我又唔會咁WOR= =點算呀!!! yung都係同我同一間公司,不過分開兩個地方...我做以前果份工都每日見到佢的..因為要去佢果邊拿文件... 真係好難明自己係到做梗咩= =點會咁樣?
今日都有公司同事問我拿msn=c= 佢個朋友見到我比msn佢.. 佢朋友係到話 識男仔?= =
真係唔知點... 應該都好平常 識多個朋友都唔錯呵呵.. 我要多d同yung傾計先得- - 都係覺得自己....唔夠大膽同怕羞= =!!!!呢個真係一個問題

0 Comments:

Post a Comment

<< Home