日記~

Tuesday, April 07, 2009

就快生日了^^"

下星期係我生日呢^^~ 不過果日正要返工><... 所以今日叫左朋友 係星期六同我慶祝生日^o^ 我叫果d都係男仔ccc... 唔洗咁多人 幾個就夠了 呵~..第一次叫朋友同我慶祝生日.之前朋友問我幾時生日我都無答佢地..同都唔洗為我慶祝,可能大了..現在不知道怎樣,很想和朋友和我過度生日^^'' 但唔知係咩地方過生日好
= =我有念過去球埸到同我慶祝就算..之後大家一齊打籃球 但好似怪怪的說="=
仲頭痛梗...
食梗PIZZA中.... 其實...我真係好想 叫某某人同我慶祝的..不過想下就好了..之前也約過他.可惜都被他拒絕了,之後就再不約他了,因為我知道他不想.也不會迫他,但我有想過.我要對他好好,到我這生日的一天希望可以...但我都係好唔掂..都唔識點去做.. 加上他要開始上班了..跟本上沒有緣更加沒想到有份字.... 點都好啦..^^ 各有各自己的理想..各有各自己的路要走..總要放下的^^”呵呵

好食@@”PIZZA  手提壞了就快= = 要買過了..花一點錢..可能會再花多一點點買相機==V
88~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home