日記~

Friday, March 27, 2009

=V=

= =看pps過了時間打日記添... 集電影好無聊= =由頭到尾都唔知佢講緊咩...但都睇落去為有繼續...... 昨天有同事生日..有蛋糕食..哈哈.. 今天係公司做野都好順利..又準時走 呵呵..仲有就係.
用公司e-mail同阿rain聊天 真開心喔^^" 在聊天中..我話就黎頂唔順..個個都係女仔..想快d放工..跟住阿rain話 不知有幾多人羨慕你.. ==我就唔覺啦...咁多女仔 我仲更加更加無野傾...不過都有傾下 免得比人話我係自閉= =!!!!! 我其實都比較喜歡一個人的="=可能係咁會比人覺得我係咩咩咩.ccc
我繼續睇pps先 呵呵 累先睡 good night

0 Comments:

Post a Comment

<< Home