日記~

Sunday, April 05, 2009

又一天

點解我係一個有感情ge人...但又唔識去處理wor....真係好矛盾>< 對一個真的想愛的人...
但又完全唔識得點去做...真係好唔掂呀我!!!

岩岩去左過數比朋友..佢讀緊書..但又唔想問佢阿媽拿錢..錢又不足..我借左少少比佢..佢自己可以用來食飯同坐車... 同佢用電話係樓下傾左陣.... 一路講一路行...唔多想返屋企..= =返來又是一樣 在坐..不如在樓下行下吹下風好過...原來我樓下有石春的= =ccc我去左按摩對腳板...其實係到折磨就真= =好鬼疼...不過同朋友傾計 ...不停咁踩...返到來屋企= =...除左對托x...對腳行果陣..感覺好似= =掂唔到地下咁...... 就10點啦= =過多一陣又要訓...星期六日真係無聊左d...下星期六日要出去玩..約朋友= =v
唔係ge話真的很難過-.-....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home