日記~

Monday, April 27, 2009

開始有點勇氣~

勇氣...是要靠自己~ 每次有人問我東東...我就怕...因為我怕解決不了問題~ 怕給人說我沒用~怕給人說我沒進步..沒用的人~~ 每當開始接觸多這些事情~開始漸漸慢慢地去處理..雖然不太會去怎做..只要慢慢來..事情總會解決~坦白的說.我的腦轉數是比較慢的人~不過我不會看低自己的~努~~力~~~~

呀今天真的很很沒面子="=我竟然~~把件衫.....反轉...左來.....著........... 返到公司~~JANUS說...我..... 嗚嗚 佢好大聲講 搞到好多人都知道="= 當時我好鎮定.. 去到廁所換果陣..我的臉就開始紅了= =覺得....覺得.... 阿!!!!! 呢件新衫同呢隻款我未著過.....反轉左來著..太失禮了...因為件衫好靚
我著起來好 型仔的說...就給我自己破壞了....................><

還有今天公司有位...人 叫我約個時間同佢出去食飯=.=.....我說好............ 不過唔知幾時答佢好呢=V= CCCC 休息~~ GOOD NIGHT

0 Comments:

Post a Comment

<< Home