日記~

Monday, April 13, 2009

回來~

好似幾日無上來寫日記= = 可能累..找藉口.....
放4日假...我都去搵節目玩.... 星期4果晚 約左朋友去跑步...太喜歡做運動了>< 不過= =要ot 去不到...... 星期六叫了朋友和我一起慶祝生日 呵呵 4個人去唱k ..念唔到有咩地方好去...有念過去朋友到 開大食會...但個個朋友屋企都有人. .. 果晚都好開心.= =+我買左T900相機..就係預備今晚朋友同我過生日哈哈.. 影左相放晒係facebood. 有兩張唔係我影的= =佢地影左d 都幾搞野ge相...
果晚唱歌..搞到人地個k房 變成一點點白色= =叫左佢地唔好玩掉蛋糕..係都要..搞到4個人都有蛋糕...間房都好勁- - 好在我走左出去..唔係成間野..就真係好污糟...仲比人話添= =唉....
不過我地最後都有幫間k房 抹返好= ='''都算見得下人...外表...
星期日...朋友yan約左我晚上去食泰國菜...原本約我5點的- -我遲到了.... 仲有就係yan叫我準時是有原因的...就係果日是泰國水節..好似係過新年4月12日= = 我遲左.佢自己去比人潑水=0=同比人用白色粉整到塊面白白的..可惜我見唔到...我遲到..真係有d對唔住人= =!!!!
話左同女仔出街我係最差 最唔掂的............................... 岩岩開始真係好靜無咩野講... 都唔知可以做d咩- -.... 同咪..係到搵路..係到轉圈圈- -......................嗚嗚嗚...最後都去到食泰國菜..有幾間的..去左一間比較靜的一間...唔係d野唔好食wor=0='''係靜d 無咁吵 我覺得比較好ddddd....
我地叫左4道菜好似- -同兩杯飲品.. 係食ge過程就唔講lo~~ 都好開心...但唔知佢會= =覺得點呢...... 最後原來yan知道我生日..係幾時..我都唔記得我幾時話過佢知= =..... 佢買來的小蛋糕~我成個食晒="=雖然有d...咩咩.. 係好食的..不過太飽啦 哈哈.... 人地心意 我點都要食ccc 佢又唔幫我食少少wor= =..... 呢4日假期都過得好開心^^"'呵呵 都係仲念梗一個人..唔知佢e家做梗咩呢........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home