日記~

Tuesday, May 19, 2009

接觸多些...

...每晚吃完飯... 就會很眼訓..想睡.今日公司修理冷氣~~ 個office成個焗爐咁... 全日都係..... 個個都流晒汗= = d油..都出咪黎..哈哈.... 我著粉紅色衫....更加明顯.... 係呢個咁特別的環境....工作..真寫意...哈哈.. 工作 念都唔想念...一念就會愈來愈舒服(熱)....一做.. 就開始怕羞.面紅紅的..(熱)...一直都係熱熱熱................................. 真係好享受...想唔想試下...呢... 想GE話就在家中...關掉你的冷氣.....睡覺...就會感受到了="= 又環保呢.... 我一向都不開冷氣睡覺的 呵呵呵~~~~~
說的對呀...想起之前所做的事....覺得十分...不是自己要做的.... 肯去接觸多些 就知道自己多麼不明白別人的想法... 工作多兩天我就要離開這間公司了.... 但我又為何要OT呢?? 別人可能以為我是傻仔..一個... 事實我也是很傻呀... 別人可能會這樣看我呢... 但我知道自己在做甚麼....因為我不想令別人難做... JOE說我真的盡心盡力... 我沒回應她甚麼.... JOE說了..我有點開心... 但JOE可能不知道我要OT是甚麼原因...我不想再給她添加麻煩.....我要這幾天...做好一些... 真的不捨得..他們~...........有點想哭........我真是沒用><

0 Comments:

Post a Comment

<< Home