日記~

Friday, May 15, 2009

想的..反而更難實現...好魚..==

我好似未講..影左d相..比兩個朋友刪左的,我已將所有相整返出來啦= =v哈哈..原來相機刪除的相可以還原返的.
今日係rain的生日.. 昨晚就去旺角...潮特買了禮物,在買禮物中看到毛毛公仔..啡色熊仔.. 和某某人在msn的卡片很相似呢.... 買完禮物走時..撞到中學的朋友@@.. 哈..以前他是一個大肥仔..現在...不是一個肥仔了.. 我說你係我d肥仔朋友 你係第一個能夠減到肥ge人=0= 我地以前很多時都一起打籃球的...沒想到看到他現在變了..呵呵. 他也有說認不出我= ='''哈...我負離子左 梗係有少少認唔到我係邊個啦~唔講呢d..

在公司用msn和rain說 今天你生日wor 我好似未同你講生日快樂..就連禮物都無買到添..佢就話..你知就好啦..一句生日快樂都唔講... 我答:唔講 哈哈... 我話就等你放工 送你返學補返數啦..佢跟住話...我唔希罕呀!! = =難怪佢會咁講... 之後我就話:咁我等咪你放工 送你落樓下都得掛="= 佢就話...我念下先.. 其實我想就是.. 我會送rain樓下...之後我就話88走啦..各行各路ge中..途等佢唔會發覺我原來係後面 準備左禮物送給她..給她一個驚喜..不過最後呀!!!想ge未必實現到ga!!!!嗚嗚嗚
放工時候到了,佢仲未收得工.我就得下佢.. 之後佢都走得 我都走.. 點知...有個同事..pinky都岩岩要走.. 咁就3個人一齊走... 阿!!!之後我就話88走先... 我以為佢地都會分開各行各路..點知...佢地一齊行wor.... 我就唔知點算啦!!!點算未比禮物同講生日快樂呀!!! 咁我就打電話比rain啦 問佢你e家自己一個人?? 佢地係到大笑呀!!!= =!!!!! 我問你地笑咩呀..因為我聽到pinky再笑..兩個人都係到呀.... rain就笑住話...我地係到講 你一定會打電話比我......佢地不停咁笑...= =我都忍唔住笑左出來啦.......阿!!!! 咩都比佢地估中晒....嗚嗚嗚...之後算啦 ... pinky都知道啦 就問佢地係邊..我行過去送禮物比佢 算了= =''' 行到去 我就笑著說"都唔好玩ge= =" 我就拿份禮物給阿rain說生日快樂^^
次後我就轉個頭就走lo>< pinky話..下 我無禮物ga.. 我唔理lo 仲唔夠""魚""咩.....嗚嗚..咩都比佢地估中晒....我仲可以點 .......= =!!!!!!!!!!! 返屋企途中..係到念..= =我ge做法..真係咁簡單比人念到??
我唔知開心好定係唔開心好...嗚嗚..不過都好 總算把禮物交到佢手^^~ 唉.... 叫我溝女?係我最唔識..最難..ge 一件事..一生遺憾= =

0 Comments:

Post a Comment

<< Home