日記~

Saturday, June 20, 2009

舒服很多~

去完ocean park ....被曬黑了 .真係熱..全身都顯透了="= 幸好果日我著黑色衫...ccc 就算有很多汗都很少見到呢...不過..黑色衫....就熱上加熱了=.=..... 我朋友就著啡色..出汗好明顯看到... 仲有就係我流汗唔會有臭味= =v 我朋友= ='''就唔好講啦............ 玩左差唔多300$ 用了接近100$食野..真貴.. 不過去玩下都不錯...玩刺激機動遊戲..大大聲咁叫出來...真的很舒適喔!!!
跳樓..機...竟然無得玩= =''' 維修.... 唉.........真係失望... 仲有就係..有幾何可以找到一個和我一樣..不怕機動遊戲的呢.... 找了好幾個...竟然說怕...和危險呢......沒個肯去... = =''就連和我一起去的朋友..都是..無膽鬼xD..... 未搵到一個可以和我一樣咁癲的人阿..我指在玩方面= =+ccc
終於睡的到了~~ 不錯呢^^~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home